Campanie Promo Paste
Regulament oficial al campaniei Promo Paste

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE 

 1.1. Campania “Promo Paste.”  este organizata de catre S.C. Diane Marie Studio Srl, cu sediul social in Bucuresti, Str Lacul Plopului nr 10, avand cod unic de inregistrare RO29048600, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/10442/2011, denumit in continuare „Organizator”. 

1.2. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti participantii. Prin participarea la aceasta campanie promotionala, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament si ale legislatiei aplicabile. 

1.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa prezentul Regulament, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe desfasurarea campaniei, cu conditia instiintarii  prealabile a participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. 

 SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL. DENUMIREA, PERIOADA SI ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI 

2.1. Acest Regulament, precum si orice informatie legata de campania Promo Paste (30.04.2024-05.05.2024) pot fi obtinute in mod gratuit de catre orice solicitant, la telefon 0766.065.587 sau prin  email la office@pantofidianeamarie. 

2.2. Campania poarta denumirea “Promo Paste”.

2.3. Campania se desfasoara pe platforma de comert electronic www.pantofidianemarie.ro in perioada 30.04.2024-05.05.2024. 

2.4. Dupa data incheierii Campaniei promotionale, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia continuarii Campaniei. 

2.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi/modifica perioada Campaniei pe parcursul derularii  acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru in mod public pe pe platforma de comert electronic www.pantofidianemarie.ro

 

SECŢIUNEA 3. OBIECTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE 

3.1. Obiectul Campaniei promotionale il reprezinta produsele selectate comercializate pe platforma de comert electronic www.pantofidianemarie.ro in perioada 30.04.2024-05.05.2024. marcate special, prin afisarea etichetei Promo Paste.  

SECŢIUNEA 4. MECANISMELE CAMPANIEI PROMOTIONALE 

 

4.1. Fiecare Participant la Campanie care cumpara un produs cu eticheta Promo Paste pe perioada de desfasurare a Campaniei  va beneficia de un produs portfard gratuit din piele naturala.

4.2. Produsele vor fi marcate special, fiecare produs va avea afisata eticheta promo paste.

4.4. Nu toate produsele afisate pe platforma de comert electronic www.pantofidianeamarie vor avea ca produs bonus gratuit portfard din piele naturala. La aceste produse, va fi afisat si portfardul dar la pret intreg.

4.3. Campania este valabila numai in limita stocului disponibil. In cazul in care din motive ce tin de integritatea produselor sau a stocurilor nu vom putea onora anumite comenzi integral sau partial, vom contacta fiecare client pentru a-l informa despre situatia aparuta.  

4.4. O persoana poate achizitiona mai multe produse ce fac obiectul acestei promotii daca produsele indeplinesc conditiile prevazute de prezentul Regulament. 

4.5. Procesul de coletare poate dura pana la 4 zile lucratoare pentru produsele in stoc. Participantii vor intra in posesia produselor comandate in termen de pana la 7 zile lucratoare de la data cand societatea de curierat aleasa va ridica produsele. 

4.7. Campania promotionala face referire la orice comanda ce cuprinde un produs aflat in promotia Promo Paste. O comanda beneficiaza de un produs promotional portfard piele naturala si nu se cumuleaza pentru fiecare produs in promotie.

 

SECŢIUNEA 5. RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI 

 5.1. Imposibilitatea participantilor de a intra in posesia produselor participante la Campanie din motive independente de vointa Organizatorului, exonereaza Organizatorul de orice raspundere. 

5.2. Organizatorul este absolvit de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre participanti si/sau de catre persoanele care ii reprezinta legal în legatura cu produsele achizitionate. 

5.3. Organizatorul nu va putea fi tinut responsabil daca, in caz de forta majora sau de o cauza independenta de vointa sa, intervin schimbari de date sau chiar daca aceasta actiune va fi modificata  sau anulata. 

5.4. Revendicarile nejustificate si plangerile dovedite ca fiind neintemeiate si abuzive, constituie temei pentru Organizator pentru a solicita daune-interese. 

5.5. Prin plasarea comenzii, Participantii declara ca au luat la cunostinta si sunt de acord cu cele mentionate in prezentul regulament al campaniei. 

5.6. Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Promotiei se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti. 

 

 SECŢIUNEA 6. INCETAREA, SUSPENDAREA, INTRERUPEREA CAMPANIEI PROMOTIONALE 

6.1. Campania promotionala poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul in care stocurile de produse incluse in campanie se epuizeaza. 

6.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau inceta oricand Campania de reduceri  promotionale, cu o instiintare prealabila a publicului, in urmatoarele situatii: a.) in caz de forta majora  conform legislatiei in vigoare; b.) in cazul depistarii de activitati de frauda electronica, hacking sau inselatorii; c.) in cazul in care, din motive tehnice sau juridice, nu se poate asigura desfasurarea  regulamentara a Campaniei Promotionale. 

6.3. Prin aducerea la cunostinta publicului a unei astfel de decizii, Campania promotionala va inceta/se va suspenda de drept si nicio parte interesata nu va putea pretinde continuarea acesteia sau orice fel de despagubiri. 

6.4. Incetarea sau suspendarea Campaniei promotionale din motivele indicate mai sus, determina incetarea obligatiilor nascute in sarcina Organizatorului in raporturile cu participantii. 

6.5. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de fraudare a campaniei, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurarea campaniei, inclusiv de a modifica procedura de desfasurare a campaniei. 

 SECȚIUNEA 7. PROTECTIA DATELOR PERSONALE: 

Prin participarea la aceasta campanie fiecare Participant isi da acordul, in mod expres si neechivoc, cu privire la: 

Colectarea si prelucrarea de catre Organizator a informatiilor privind adresa de e-mail pe care  persoanele care participa la Campanie o folosesc pentru a valida comanda plasata precum si a  datelor oferite in acest scop; Participantii isi dau, de asemenea, acordul sa furnizeze date cum ar fi,  dar fara a se limita la: nume/ prenume, adresa domiciliu, nr. de telefon, adresa e-mail, etc. si a  transmiterii acestora catre Organizator in scopul livrarii produselor comandate si care fac obiectul  campaniei stabilita prin acest Regulament; 

Organizatorul va pastra confidentialitatea cu privire la datele personale ale Participantilor si le va  utiliza numai in scopurile stabilite prin Regulament. 

Participantii au, dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de opoziţie, dreptul de  interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si dreptul de a se  adresa justitiei. 

 

SECŢIUNEA 8. FORTA MAJORA 

8.1. Forta majora reprezinta orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut,  independent de vointa Organizatorului si a carui aparitie il pune in imposibilitatea de a indeplini  obligatiile asumate prin acest regulament. Organizatorul va fi exonerat de orice raspundere daca  derularea campaniei este impiedicata sau intarziata de un caz de forta majora sau daca, urmare a unei  astfel de situatii de forta majora, Organizatorul este impiedicat sa isi execute oricare din obligatiile  asumate conform acestui Regulament. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa  comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la  aparitia cazului de forta majora. 

 

SECŢIUNEA 9. LITIGII SI FRAUDE 

9.1. Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

9.2. Legea aplicabila este legea romana.

9.3. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la urmatoarea adresa Bucuresti, Sos Berceni nr 8, Bucuresti, Diane Marie Studio Srl, in atentia Departamentului Online, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data finalizarii Campaniei. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.

 

SECŢIUNEA 10. DISPOZITII FINALE  

11.2. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a  acestei Campanii, a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile  acestei Campanii. 

11.3. In cazul in care o anumita prevedere a prezentului Regulament oficial este declarata nula,  celelalte prevederi raman valabile/valide in masura in care pot produce efecte juridice chiar in absenta  prevederilor declarate nule. In masura posibilului, clauzele anulate se inlocuiesc cu o alta  reglementare rezonabila, valida juridic, care sa corespunda cat mai mult scopului prevederilor lipsite  de validitate.


Termeni si conditii generale de utilizare a platformei de comert electronic www.pantofidianemarie.ro


Folosirea, inclusiv vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.pantofidianemarie.ro, presupune acceptarea in totalitate si de fiecare data cand accesati site-ul nostru a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii si produse. Va invitam sa cititi cu atentie capitolul Termeni si Conditii pentru a fi in cunostinta de cauza in momentul in care finalizati o comanda.

Prin finalizarea comenzii, Clientul accepta Termenii si Conditiile specificate in acest capitol.

Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre Vanzator, fara a fi necesara o notificare prealabila a Clientului. Clientul are acces permanent la termenii si conditiile utilizarii serviciilor si este obligat sa le citeasca de fiecare data cand acceseaza site-ul nostru.

Drept de proprietate:

Toate drepturile asupra site-ului www.pantofidianemarie.ro aparţin lui Diane Marie Studio Srl. Reproducerea integrală sau parţială a textelor sau a ilustraţiilor din orice pagină a site-ului www.pantofidianemarie.com este posibilă numai cu acordul prealabil scris al Diane Marie Studio. Vă rugăm sa ne contactaţi pentru acest acord scris la office@pantofidianemarie.ro.

Relatii contractuale

Termenii si conditiile, astfel cum sunt redate in prezenta sectiune, reglementeaza relatiile contractuale privind utilizarea website-ului www.pantofidianemarie.ro, comenzile, vanzarea-cumpararea de produse achizitionate de pe www.pantofidianemarie.ro si sunt parte integranta din acestea, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

Prin inregistrarea unui cont de utilizator sau prin plasarea unei comenzi, clientul confirma ca a luat la cunostinta, ca a inteles si ca a acceptat conditiile vanzarii in termenii si conditiile afisate pe website-ul www.pantofidianemarie.ro.

Relatiile contractuale sunt supuse normelor legale din Romania.

Limba contractului: limba romana.

Definitii

  • pantofidianemarie.ro: magazinul online gazduit pe website-ul oficial al Diane Marie Studio Srl prin care se efectueaza comert online;
  • "vanzator”: Diane Marie Studio Srl cu sediul social in Str Lacul Plopului nr 10, sector 5, Bucuresti, J40/10442/2011, CIF: RO29048600.
  • “cumparator/client”: persoana fizica sau juridica ce comanda si/sau achizitioneaza produse prin intermediul magazinului online pantofidianemarie.ro;
  • “oferta”: produse disponibile oferite spre vanzare intr-o anumita perioada de timp si la un anumit pret unitar;
  • “produs(e)”: bunurile oferite spre vanzare;
  • “pret”: pretul la care sunt vandute produsele catre cumparator; pretul afisat este pretul unitar pentru fiecare produs oferit spre vanzare si contine TVA;
  • “comanda”: ordinul de cumparare transmis  de client vanzatorului, ordin prin care clientul solicita cumpararea produselor selectate conform caracteristicilor prezentate pe site si la pretul afisat, prin modalitatea de plata selectata si conform conditiilor de livrare prezentate pe site; comanda trebuie sa contina toate elementele solicitate de vanzator pentru emiterea facturii, livrare si contact;
  • “membru”: persoana care, prin inregistrarea in site, si-a creat un cont de utilizator prin introducerea datelor solicitate si acceptarea termenilor si conditiilor site-ului;
  • “cont de utilizator”: sectiunea din site care permite unui membru accesul la: informatii introduse in cont si modificarea acestora, istoricul comenzilor efectuate, informatii asupra statusului comenzilor, abonari la comunicari de marketing etc. Crearea unui cont de utilizator se face de catre orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau persoana juridica prin autentificare in site si completarea formularului de inregistrare.
  • „favorite”: sectiune din contul de utilizator care permite Clientului sa isi creeze Liste cu produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii, folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
  • “continut”: imaginile, textele, descriere produse, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul pantofidianemarie.ro.
  • "comunicari comerciale (Newsletter)”: mijloc de informare periodica prin diverse medii de comunicare (email, sms) cu privire la produse si/sau reduceri, campanii sau orice alta informare referitoare la actiunile/activitatile de marketing desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada de timp.
  • “rezervare in magazin: rezervarea temporara a unui produs aflat in stocul Vanzatorului intr-o locatie fizica („magazin”) indicata de Cumparator, in urma unei comenzi de rezervare realizata pe website de acesta. Rezervarea unui produs prin intermediul optiunea disponibila online nu reprezinta o vanzare, ci doar rezervarea temporara a unui produs intr-un magazin selectat de Cumparator. Achizitia produsului va fi facuta de Cumparator direct in magazinul selectat.
  • “formular de retragere”: reprezinta un formular prin care Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termenul legal de 14 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, a intrat in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs, in cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat, conform OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionisti. Acest formular de retragere este disponibil pentru descarcare aici sau poate fi completat electronic de catre Client in sectiunea Retururile Mele, daca acesta detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor sau a ultimului produs, in cazul unei comenzi cu produse multiple care vor fi livrate separat).

 

Informatii prezentate in site

Vanzatorul face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din site-ul pantofidianemarie.ro, insa acestea pot contine inadvertente privind unele specificatii, descrieri, preturi etc. ale produselor, ce pot fi datorate unor erori de operare, tehnice, umane etc.

Culorile, textura materialului, forma produselor pot fi diferite in functie de ecranul folosit, navigatorul de internet (web browser), sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul www.pantofidianemarie.ro.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari/corectii ale inadvertentelor si erorilor de operare, fara preaviz si fara notificare prealabila a cumparatorilor.

In cazul in care Vanzatorul descopera sau i se aduce la cunostinta o eroare legata de descrierea unui/unor produse, pretul sau orice alta informatie referitoare la acestea, va remedia in cel mai scurt timp informatiile eronate si va informa cumparatorul cat mai repede in cazul in care pentru produsele respective exista plasate comenzi. In aceasta situatie, cumparatorul are optiunea de a confirma comanda avand in vedere informatiile corectate, totodata Vanzatorul rezervăndu-si dreptul de a anula comenzile ce contin produse cu informatii eronate.

In cazul in care cumparatorul nu poate fi contactat, folosind datele de contact mentionate in comanda, Vanzatorul va anula comanda si Cumparatorul va fi notificat prin email de anularea acesteia.

Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare)

Plasarea unei comenzi online (de cumparare sau de rezervare) de catre clientii care au un cont creat in site se face urmand pasii de mai jos:

pasul 1: autentificarea in cont;

pasul 2: selectarea produsului, adaugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;

pasul 3: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA”

pasul 4: selectarea modalitatii de livrare:

(1)    Comanda online cu livrare prin curier si in acest caz se solicita:

-  introducerea adresei de facturare/livrare, in cazul in care adresa dorita nu a fost introdusa deja in cont si/sau verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora;

-  alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza;

-   sau

(2) Rezervare in magazin –in acest caz se solicita detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon]

pasul 5: acceptarea de catre Client a Termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a Termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata;

pasul 6: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.

Plasarea unei comenzi de catre clientii care nu au cont creat se face prin finalizarea unei comenzi urmand pasii de mai jos:

pasul 1: selectarea produsului, adaugarea in cos si navigarea in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda

pasul 2: trimiterea comenzii prin apasarea butonului “FINALIZARE COMANDA”

pasul 3: selectarea modalitatii de livrare: 

(1) Comanda online cu livrare prin curier si in acest caz se solicita:

-  introducerea adresei de facturare/livrare

-  optarea pentru emiterea facturii pe persoana fizica sau juridica

-  optarea pentru crearea unui cont - clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont utilizator, in cazul in care nu are un cont deja creat sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont

-  alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului (plata la livrare) sau online (plata prin card) folosind serviciile procesatorilor de plati cu care Vanzatorul colaboreaza,

(2)Rezervare in magazin –si in acest caz se solicita detaliile de contact [nume, prenume, adresa de email si telefon]

pasul 4: acceptarea de catre Client a termenilor si conditiilor din site prin bifarea casutei de confirmare a acestora; in lipsa acceptarii de catre client a termenilor si conditiilor din site se considera ca acesta refuza conditiile Vanzatorului privind incheierea contractului de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata.

pasul 5: finalizarea comenzii prin apasarea butonului “PLASEAZA COMANDA”.

 

Oferte si reduceri de pret

Ofertele si reducerile de pret pe pantofidianemarie.ro sunt limitate in timp si cantitate.

Durata acestora este valabila numai in perioada anuntata si/sau in limita stocului disponibil.

Rezervare in magazine

Nu pot fi rezervate mai mult de 5 (cinci) produse intr-o comanda de rezervare plasata in site-ul pantofidianemarie.ro si se poate plasa numai o comanda de rezervare/zi.

Dupa plasarea de catre Client a comenzii, Vanzatorul, in functie de stocul disponibil, va confirma rezervarea produsul/produsele in magazinul indicat de Client, in termen de minim 1 zi lucratoare - maxim 10 zile lucratoare.

In situatia in care produsul/produsele devin indisponibile, Vanzatorul il instiinteaza telefonic/SMS pe Client in acest sens. Clientul este anuntat telefonic sau prin SMS ca produsele rezervate sunt disponibile in magazine si sunt rezervate pentru o perioada de 48 de ore de la momentul transmiterii instiintarii de catre Vanzator.

Dupa vizualizarea/probarea produselor Clientul isi poate exprima (1) dorinta de a achizitiona produsele dorite, prin finalizarea platii direct in magazin, sau (2) refuzul privind cumpararea acestora.

Neprezentarea Clientului in magazine in termen de 48 de ore de la primirea instiintarii telefonice sau prin SMS duce la anularea automata a rezervarii produselor.

Confirmare primire comanda

upa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii cu detaliile acesteia si nu confirmarea comenzii conform paragrafului de mai jos intitulat „Confirmare comanda” 

 

Confirmare comanda

Dupa confirmarea primirii comenzii, Vanzatorul va verifica starea materiala a produselor comandate (ex: nu prezinta defecte, deteriorari etc.) si in urma acestei verificari, numai produsele care corespund din punct de vedere calitativ vor fi pregatite pentru livrare.

Daca in urma verificarii, produsele nu corespund din punct de vedere calitativ, Vanzatorul  va instiinta clientul despre acest aspect si va anula comanda partial/total, dupa caz, conform paragrafului de mai jos intitulat „Anulare comanda”.

Comanda se considera confirmata (total/partial) de Vanzator la momentul facturarii produselor.

Totodata, inainte de confirmarea comenzii, Vanzatorul poate contacta Clientul telefonic si/sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau oricaror date furnizate de Client (inclusiv date cu caracter personal). In cazul in care sunt necesare modificari privind orice informatie cuprinsa in comanda, aceste modificari pot fi efectuate de catre Client sau de catre Vanzator, in baza consimtamantului explicit verbal acordat de Client in cadrul convorbirii telefonice, in acest scop.

Anulare comanda

Clientul poate oricand anula comanda in perioada cuprinsa intre data plasarii comenzii si data confirmarii acesteia de catre Vanzator, prin transmiterea de catre Client a unei solicitari scrise la adresa de e-mail: office@pantofidianemarie.ro. Solicitarea trebuie sa contina numarul comenzii pentru care se solicita anularea totala sau partiala. In caz de anulare partiala se vor indica produsele si cantitatile anulate.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in urmatoarele conditii:

  • datele furnizate pe site de Cumparator sunt incomplete si/sau incorecte, iar Cumparatorul nu a corectat aceste date in contul personal sau nu a contactat Vanzatorul sau nu a fost contactat de catre acesta in vederea corectarii lor, situatie in care Vanzatorul se afla in imposibilitatea de a expedia produsele din Comanda,
  • in cazul in care un produs devine indisponibil, prezinta neconformitati etc., situatie in care cumparatorul va fi informat in cel mai scurt timp posibil, telefonic sau pe adresa de mail din comanda,
  • in cazul platii online, invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati,lipsa confirmarii din partea acestuia sau erori de comunicare intre sistemele procesatorului de plati si ale Vanzatorului.
  • in cazul in care solicitarile clientului ies din tiparul normal al unei comenzi online si/sau comanda este neserioasa conform celor mentionate in prezentul document;
  • in cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost afisate eronat (ex. erori tehnice si/sau umane) si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anula comanda daca Clientul nu a confirmat comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici;
  • in caz de forta majora sau caz fortuit sau orice asemenea evenimente independente de Vanzator.

 

Orice astfel de anulare a comenzii de catre Vanzator nu angajeaza in niciun mod raspunderea Vanzatorului pentru prejudiciile cauzate clientului, cu exceptia rambursarii contravalorii produselor anulate, in cazul in care acestea au fost deja achitate. 

In cazul in care comanda a fost achitata in avans si ulterior anulata, Vanzatorul va rambursa Cumparatorului contravaloarea produsului(lor) nelivrat(e), in termen de cel mult 7 zile calendaristice, de la data la care Cumparatorul a comunicat Vanzatorului sau Vanzatorul a comunicat Cumparatorului, decizia de terminare a contractului de vanzare-cumparare a produsului/produselor.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Pentru o mai clara intelegere, spre exemplu, in cazul efectuarii platii cu card, plata rambursului se va efectua tot in contul aferent cardului prin intermediul caruia s-a efectuat plata.

Declinarea responsabilitatii

In cazul in care unele caracteristici ale produsului(lor) (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita clientului sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici.

 Limitarea raspunderii

Valoarea maxima a raspunderii Vanzatorului fata de Client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea produsului(lor) , daca plata s-a efectuat deja de catre Client. In cazul in care Clientul a suportat costurile de transport, Vanzatorul va restitui aceste costuri.

 Plata produselor

Plata produselor se poate face prin plata ramburs (plata in numerar achitat curierului) la livrare sau online (plata cu cardul) la momentul plasarii comenzii, prin intermediul serviciilor procesatorilor de plati.

Datele cardului bancar nu se retin de Vanzator : Datele cardului de plata ale Clientului nu sunt accesibile si nici stocate de catre Vanzator , ci numai de catre procesatorul de plati a tranzactiei.

Livrare

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin firmele de curierat rapid contractate de Vanzator, intr-un termen de 3 - 7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre Vanzator.

Pe perioada campaniilor si/sau reducerilor, termenul de 3 - 7 zile lucratoare poate fi extins pana la maxim 30 de zile in situatii exceptionale.

Costurile livrarii

Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumparatorului la un tarif de 10 lei pentru fiecare comanda. Vanzatorul poate oferi transportul gratuit al comenzii, peste o anumita valoare a acesteia, astfel cum aceste informatii sunt afisate pe website-ul Vanzatorului.

In cazul in care onorarea unei comenzii se face prin mai multe livrari, clientul va suporta costul unei singure livrari

Dreptul de retragere din contract

Potrivit OUG nr. 34/2014, Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice, calculate astfel:

- de la ziua in care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, a intrat in posesia fizica a produsului(elor); sau  

- de la data în care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intră în posesia fizică a ultimului produs, în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returnate Vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre Cumparator, in aceeasi starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si fara a fi deteriorate din culpa Cumparatorului.

In vederea exercitarii dreptului de retragere Cumparatorul trebuie sa completeze unul dintre documentele de retur de mai jos, sa il introduca impreuna cu produsul(le), in ambalajul (ex. cutie de carton) utilizat pentru returnarea produsului(lor):

  1. Formularul de Retragere electronic in sectiunea Retururile Mele, daca Cumparatorul detine un cont de utilizator si o comanda eligibila pentru retur (nu au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor);

De asemenea, pentru  produsele achizionate online, Vanzatorul accepta returnarea acelorasi produse in magazinul fizic, in acelasi termen de 14 zile calendaristice, cu respectarea acelorasi conditii de mai sus privind perioada de returnare si starea produsului.  O declaratie neechivoca in care Cumparatorul trebuie sa mentioneze urmatoarele informatii minim necesare pentru identificare: numarul comenzii sau numarul facturii de achizitie.

 

LINK FORMULAR DE RETUR

 

Consecintele retragerii din contract

In cazul retragerii din contract, Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului(lor), pentru care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de retragere din contract, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul(ele) pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia Vanzatorului sau de la data primirii dovezii din partea Cumparatorului conform careia acesta a trimis produsul(le) catre Vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de plata, fara a cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Valoarea va fi rambursata in functie de modalitatea de plata, astfel:

- pentru Comenzile achitate cu card bancar in website, rambursarea se va efectua prin intermediul aceluiasi canal de plata si in contul bancar din care a fost receptionata plata sau in numerar prin prezentarea Cumparatorului in magazinele fizice ale Vanzatorului;

-pentru Comenzile achitate cu ramburs, rambursarea se va efectua, prin virament bancar in contul bancar indicat de Cumparatorintr-unul dintre documentele de retur;

Costul direct al returnarii produselor revine Cumparatorului.

Produsele realizate la comanda

Produsele realizate la comanda vor fi livrate intr-un termen comunicat si agreat telefonic intre Cumparator si Vanzator, intre 14 si 21 de zile calendaristice.
Pretul final al produselor personalizate este format din pretul initial al produsului plus o taxa de personalizare de 25-45 de lei. Pentru initierea comenzii, se va achita un avans de 125 de lei in cazul sandalelor si al pantofilor si 175 de lei pentru produse din categoria ghetelor si a cizmelor. Achitarea avansului se face prin transfer bancar, plata cu card sau in locatiile Diane Marie.
Returul produselor realizate la comanda se face conform legii OUG34/2014 si a Ordonantei nr 130/2000, doar in cazul unui defect de fabricatie sau o neconcordanta intre comanda realizata si produsul livrat.

Garantie si Reclamatii

Durata de garanţie
Durata de garanţie este limita de timp care curge de la data cumpărării produsului, până la care producătorul îşi asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziţionat, pe cheltuiala sa, dacă deficienţele nu sunt imputabile consumatorilor.
Pentru produsul achiziţionat din magazinele noastre, oferim o garanţie de 30 de zile de la data cumpărării. Pentru orice defecte pe care le-aţi putea descoperi în această perioadă de timp vă invităm să aduceţi produsul cât mai repede la unul din magazinele noastre pentru a fi evaluat.

Condiţii de garanţie

Garantăm că produsul achiziţionat de la S.C. Diane Marie Studio SRL este un produs sigur, nou (nefolosit) şi lipsit de orice defect.
În condiţiile respectării instrucţiunilor de întreţinere, produsul prezintă parametri de calitate şi performanţe normale (la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil), date fiind natura şi scopul pentru care a fost realizat produsul, pe durata medie a utilizării. Durata medie a utilizării este de circa 6 luni calendaristice, cu respectarea alternării purtatului a minimum 3 perechi de încălţăminte. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.
Important: Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului - este obligatorie prezentarea bonului de casă sau a facturii fiscale.

Modalităţi de asigurare a garanţiei:

  • Repararea produsului
    • Înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
    • Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării.

Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă
• uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
• decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă, etc.)
• deteriorări ale produsului în urma unor calamităţi (foc, cutremur, inundaţie, trăsnet, etc.), accidente, incendiere sau furt
• defecte produse de transportul, manipularea şi depozitarea în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, şocuri termice - variaţii de tip cald / rece, imersare, etc.)
• defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului şi/ sau în condiţii improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat - umplerea excesivă a genţilor duce la deteriorarea acestora
• intervenţia, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
• deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.), animale de companie, rozătoare şi alţi dăunători
• întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)

Nu se consideră defecte de fabricaţie, ca urmare nu fac obiectul acordării garanţiei:

• particularităţi ale pieilor naturale: nervuri, mici diferenţe de culoare, semne caracteristice şi neregularităţi - tocmai acest lucru arată autenticitatea şi calitatea pieilor din care sunt confecţionate produsele Diane Marie.
• pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra şi poate colora uşor haina cu care vine în contact. Acest lucru se întâmplă la primele purtări, până produsul dobândeşte o patina unică, şi nu este considerat defect; petele de pe haine ies la o simpla spălare
• micile neregularităţi şi imperfecţiuni ale produselor sau ale părţilor din produse confecţionate manual.
• pieile care au fost ceruite şi lustruite manual: în acest caz pielea continuă să se "uzeze" în mod natural - escoriaţiile de culoare de la suprafaţa pieilor reprezintă un efect intenţionat care are loc doar după purtare şi tocmai acest lucru aduce individualitate produselor


  • ATENTIE: Produsele cu imprimeuri pot prezenta asimetrii in functie de imprimeul folosit. Acesta nu este considerat un defect.

    Recomandări generale privind îngrijirea încălţămintei:
    - Se interzice cu desăvârşire spălarea pantofilor în maşina de spălat!
    - Diane Marie nu răspunde pentru defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreţinerii incorecte a produsului respectiv, precum şi pentru disconfortul provenit din purtarea încălţămintei de mărime nepotrivită.
    - După fiecare purtare, încălţămintea se curăţă şi se pune pe sanuri potrivite ca mărime şi format. Pentru a crea condiţii igienice de purtare şi a mări durata de folosire, se recomandă purtarea alternativă a 2-3 perechi de încălţăminte într-o perioadă de timp. Este interzisă spălarea cu apă a încălţămintei. Nu se folosesc înălbitori, detergenţi şi nici produse pe bază de solvenţi, substanţe de lărgire, curăţare, impermeabilitate, altele decât cele agreate de Diane Marie.
    - Încălţămintea umeda se usucă lent, la temperatura camerei, ferită de contactul direct cu sursele de căldură. Nu folosiţi uscarea la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse de căldură. Utilizarea in conditii de umezeala excesiva va face ca pielea din care este produsa incaltamintea sa sufere deformari iremediabile.
    - Feţele încălţămintei se vor feri de lovituri directe.
    - Evitaţi căldura excesivă care poate duce la reactivarea adezivilor şi dezlipirea tălpilor.
    - Feţele si talpa pantofilor trebuie protejate de contactul cu solvenţi, smoală, bitum moale sau alte materiale corozive, antiderapante sau substanţe de dezgheţare. De asemenea, evitaţi agăţarea sau călcarea în obiecte metalice ascuţite, resturi de sticlă, substanţe insecticide, uleiuri şi benzine, diluanţi, etc, aceste ducand la distrugerea talpii din piele naturala.
    - În cazul pantofilor cu talpă din piele şi cusături aplicate pe talpă, Diane Marie nu poate fi făcută responsabilă pentru defectele apărute ca urmare a imperfecţiunilor drumurilor, trotuarelor sau terenurilor unde s-au folosit pantofii.
    - Vă rugăm folosiţi un încălţător pentru a evita avarierea pantofilor în zona călcâiului.
    - Deoarece pielea cu care este căptuşită încălţămintea nu a fost tratată chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejării pielii dumneavoastră), există riscul migrării culorii. Recomandăm purtarea ciorapilor asortaţi sau de culoare închisă.
    - Pentru întreţinerea interiorului, curăţaţi cu o carpă moale umedă şi evitaţi produsele care conţin acetonă, acizi, alcool, sau, oricare alte substante care nu au fost testate si recomandate de Diane Marie pentru acest tip de piele.
    - Tocurile îmbrăcate în piele sunt mai sensibile la purtat şi se pot degrada în urma conducerii autovehiculelor, a călcării în gratarele de scurgere, în cioburi de sticlă sau în bitumul moale de pe trotuare, în anotimpul cald.