Formular retur
CHEAMA CURIER
Politica de retur
Dacă produsul tau este personalizat, contactează-ne printr-un email sau la telefon 0766.065.587. Produsele personalizate nu au drept de retur însă ne dorim ca tu să te bucuri de comanda ta și putem găsi împreună soluții ca acest lucru să se întâmple.
Pentru produsele standard, așa cum se găsesc pe site urmează următorii pași:
1. Completează formularul de mai sus.
2. Comandă curier completând acest formular. Altenativ poți trimite returul cu orice altă firmă dorești, dar care livrează la adresă (nu Poșta Română) sau adu-l personal în magazinul din Str. Covaci Nr. 2 (Te rugăm, protejează și ambalajul. Ambalează produsele într-o pungă de plastic/cutie suplimentară.)
3. În termen de 14 zile vei avea banii în contul din care ai plătit sau în contul indicat pe formular.
Adresa la care vor fi returnate produsele este: S.C. Diane Marie Studio, Șos. Berceni Nr. 8, Sector 4, București.
Returnarea si garantia produselor
Consumatorul are dreptul să notifice comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului, conform OUG34/2014. O data cu comanda dumneavoastra, primiti in colet si formularul de retur unde ne puteti specifica toate informatiile necesare realizarii cu succes.
In cazul in care produsele livrate nu sunt cele comandate de tine te rugam sa ne contactezi imediat pentru a putea inlocui produsele primite cu cele corecte. Costurile de retur in acest caz vor fi suportate de catre www.pantofidianemarie.ro.
Costuri directe de returnare a produselor (transportul) cad în sarcina consumatorului.
Clientul are dreptul sa solicite inlocuirea unui produs cu un altul, din acelasi model, dar dintr-o marime diferita, in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul indisponibilitatii marimii dorite, produsul va putea fi schimbat cu unul similar, postat pe site cu acelasi pret ca si produsul initial sau cu plata diferentei de pret de catre client. Nu se vor accepta schimburi de produse ce au fost achizitionate/ primite cu mai mult de 30 zile calendaristice de la data achizitiei/ primirii acestora. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client.
Rambursarea contravalorii produselor se va face în cel mult 14 de zile de la data receptionarii produsului returnat. În situaţia în care cumpărătorul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea "Livrarea produselor", din preţul de restituit se vor reţine de către companie şi aceste costuri (costurile de transport ale primei livrări).
Valoarea va fi rambursata in functie de modalitatea de plata, astfel:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar in website, rambursarea se va efectua prin intermediul aceluiasi canal de plata si in contul bancar din care a fost receptionata platai;
-pentru Comenzile achitate cu ramburs, rambursarea se va efectua, prin virament bancar in contul bancar indicat de Cumparator intr-unul dintre documentele de retur;
- Pentru comenzile achitate cu "Gift Card", contravaloarea comenzii se va returna in valoarea totala a gift cardului initial si va putea fi refolosit pentru o noua comanda. Contravaloarea in lei a gift card-ului nu se poate returna.
Produsele nu vor putea fi returnate/ inlocuite in urmatoarele cazuri:
a. nu se afla in ambalajul original intact, cu eticheta intacta. Ambalajul original nu poate fi folosit ca si ambalaj la returul coletului si nu poate fi modificat in nici un fel prin scriere, etichetare, lipire etc;
b. prezinta semne de folosire, uzura, spalare;
c. lipsa accesorii;
d. au fost deteriorate sau pierdute in tranzit;
e. nu prezinta documentele doveditoare ale achizitiei de pe site-ul nostru;
f. produsele au fost executate dupa specificatiile consumatorului sau in cazul unor produse distinct personalizate.